7 motive pentru care majoritatea oamenilor renunță la dieta Keto

pexels-vanessa-ray-5242266-1280x720.jpg

Menținerea unei diete reprezintă o tortură? Nu vă puteți opri din consumul de fast food, dulciuri și patiserii? Chiar și atunci când faceți totul ca la carte, tot nu reușiți să slăbiți? 

Probabil că ați auzit despre atrăgătoarea dietă Keto și slăbitul miraculos asigurat. Fără foame, fără pofte, fără grăsime pe burtă. Ce să mai, puteți avea totul! Nu-i așa ca sună grozav? Chiar și așa, puține persoane reușesc să o țină corect. Dacă puteți evita aceste 7 greșeli majore vă puteți lăuda cu rezultate de invidiat.

Greșeala nr. 1: Graba să începeți dieta Keto

Este firesc să doriți să o încercați cât mai curând posibil. Dar puteți ajunge mai rău decât erați înainte. Iată de ce:

  • Pofta de dulciuri va continua pentru că nu veți ști suficient despre înlocuitorii sănătoși ai deserturilor.
  • Veți continua să mâncați nesănătos, deoarece nu veți avea un plan de mese atent construit.
  • Greutatea nu va scădea, s-ar putea chiar să crească!

Recomandare este să vă stabiliți un plan personalizat creat de către profesioniști pentru tipul dvs. de corp/metabolism.

Greșeala nr. 2: Insuficiența complexului de vitamine B

Vitaminele din complexul B se găsesc în cea mai mare parte în cerealele integrale (nerecomandate în dieta Keto) și lipsa lor vă poate face să vă simțiți obosiți, vă poate reduce nivelul de energie și poate încetini scăderea în greutate.

Din fericire, puteți obține în continuare vitamine B din alimente compatibile cu dieta Keto, cum ar fi carnea, ouăle și produsele lactate, semințele, nucile și chiar legumele permise , cum ar fi spanacul și broccoli.

Greșeala nr. 3: Consumul ridicat de carbohidrați

În timpul dietei Keto doar 5% din totalul caloriilor dumneavoastră ar trebui să provină din carbohidrați (cum ar fi legumele sau fructele). Mulți oameni nu-și dau seama câți carbohidrați sunt în alimentele obișnuite (legume, fructe, pâine, lactate).

Se recomandă să vă urmăriți aportul de macronutrienții și micronutrienți printr-o aplicație.

Greșeala nr. 4: Consumul ridicat de proteine în detrimentul lipidelor

Macronutrienții intră din nou în joc și aici. Când corpul nostru digeră proteinele, o cantitate mică se transformă și în glucoză, care poate încetini apoi capacitatea organismului de a intra în cetoză. Amintiți-vă că obiectivul dvs. principal este să consumați grăsimi sănătoase (unt de nuci, ulei de măsline, avocado, pește gras). Deci, reduceți aportul de proteine și asigurați-vă că aveți în dietă grăsimi sănătoase la fiecare masă.

Greșeala nr. 5: Consumul scăzut de fibre 

Fibrele sunt esențiale în reglarea indicilor de foame și sațietate și pentru a oferi energie de lungă durată și un nivel constant al glicemiei. O dietă cu conținut scăzut de fibre este mai puțin sățioasă, ceea ce poate duce la consumul excesiv de alimente mai târziu. Mai mult, o dietă săracă în fibre s-ar putea să producă un dezechilibru la nivelul bacteriilor intestinale (probioticelor).

Dietele cu conținut scăzut de fibre (este și cazul dietei Keto) vor avea o diversitate mai mică de bacterii bune, care pot contribui și la creșterea în greutate. Este recomandat să consumați mai multe legume (cu cât au culoarea mai închisă, cu atât mai bine) sau să consumați suplimente de fibre.

Greșeala nr. 6: Rezistența la leptină

Simplu spus: leptina este un hormon care controlează grăsimile. Leptina îi spune creierului când corpul este sătul, ca să-ți transmită mesaj să te oprești din mâncat (semnalul de sațietate).

Rezistența la leptină apare atunci când aveți o cantitate mare din acest hormon în sânge, dar creierul dvs. nu mai primește mesaje de sațietate (rezultatul mâncatului emoțional urmat de succesiuni de diete restrictive greșit ținute).

Acest lucru creează obiceiuri de mâncat excesiv, care duc în cele din urmă la creșterea în greutate.

Principalele cauze ale rezistenței la leptină sunt:

  • Program de somn dereglat
  • O dietă plină de alimente procesate
  • Mâncat excesiv
  • Stres

Greșeala nr. 7: „Doctorul Google”

Majoritatea oamenilor se grăbesc să înceapă dieta Keto după ce au căutat-o pe Google. Citirea câtorva articole sau cumpărarea unei cărți de rețete este de obicei un indicator excelent că dieta nu va funcționa.

Este esențial să înțelegeți: 

  • câte calorii ar trebui să mâncați pentru a slăbi (verificarea numărului de calorii pe care-l consumă organismul Dvs.)
  • ce alimente sunt bombe de zahăr deghizate și care alimente sunt fără zahăr, dar sunt delicioase.
  • legumele, produsele lactate și untul de nuci sunt pe lista Keto, dar carbohidrații se adună rapid dacă nu sunt urmăriți.
  • un plan excelent de masă Keto îmbunătățește calitatea somnului și oferă toate mineralele și vitaminele de care are nevoie corpul dvs.

Cu toții suntem diferiți prin urmare, corpurile noastre vor reacționa diferit la aceeași dietă.

Înțelegerea obiceiurilor și alimentelor care funcționează cel mai bine cu corpul dvs. va necesita unele încercări și erori, dar în cele din urmă merită. Nu demarați o dietă, oricare ar fi ea, până când nu vă consultați cu un medic sau un specialist în nutriție.

Nu excludeți importanța mișcării și a hidratării pentru o reușită sănătoasă. Examinați motivele de mai sus și veți fi gata să începeți călătoria către un rezultat mult dorit.


Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *


FACEBOOK

Facebook Pagelike Widget

RECOMAND

PARTENERI

restocracy