Antioxidanți și antiinflamatorii puternici pentru sănătatea creierului

spices-1280x851.jpg

Nutriția joacă un rol puternic în îmbunătățirea sănătății creierului. După doi ani de pandemie, cu tot ce a presupus această perioadă (frică, izolare, lipsa socializării, resurse alimentare puțin diversificate, stres, nesiguranță etc) problemele privind bunăstare mintală s-au dublat. Este nevoie de furnizarea de cunoștințe și resurse nutriționale pentru a ajuta cât mai multe persoane să își îmbunătățească cât mai repede starea de bine. 

Adăugarea regulată de mirodenii și condimente antiinflamatoare, bogate în antioxidanți la mesele noastre, poate avea un impact semnificativ pozitiv asupra sănătății mintale.

De exemplu, luați în considerare oregano. Potrivit cercetărilor efectuate de Dr. Daniel Amen „Oregano uscat are de treizeci de ori puterea antioxidantă a afinelor crude, de patruzeci și șase pe cea a merelor și de cincizeci și șase de ori mai mult decât căpșunile, făcându-l unul dintre cele mai puternice protectoare ai celulelor creierului de pe planetă.”

Cele mai bune condimente pentru creier

Turmeric Este unul dintre cele mai importante condimente de inclus în dietă. Nu numai că este un antioxidant extrem de puternic, dar scade și plăcile de colesterol din creier, îmbunătățește memoria, reduce depresia și anxietatea. Deoarece turmeric-ul nu are multe arome și nu trebuie gătit, este ușor de adăugat pe alimente, cum ar fi presăratul peste ouă sau adăugarea într-o salată.

Scorțișoara Este un condiment de zi cu zi care scade glicemia și îmbunătățește atenția și memoria. Este ușor de adăugat la alimente precum fulgii de ovăz și sosul de mere, sau în ceai și cafea oferind o aroma excelentă.

Oregano stimulează fluxul de sânge către creier și este unul dintre cei mai mari antioxidanți dintre toate condimentele.

Ghimbir, Cayenne și Piper negru Îmbunătățesc memoria

Șofran are efect antidepresiv

Rozmarin, cimbru și salvie stimulează memoria

Usturoiul stimulează fluxul de sânge către creier

Semințele de chimion Reduce răspunsul la stres și îmbunătățește reamintirea

Paprika Protejează neuronii, reducând boala Alzheimer.

Spices for a Healthier Brain


Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *


FACEBOOK

Facebook Pagelike Widget

RECOMAND

PARTENERI

restocracy